نمایندگی رنگ پارس اشن کرج

Wiki Article



شرکت رنگ پارس اشن با تولید سالانه بیش از 20000 تن انواع محصولات یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات رنگ ورزین در کشور بوده و با کنترل کیفیت محصولات خود سعی در افزایش کیفیت محصولات و نیز جلب رضایت مشتریان و در نهایت محافظت از سرمایه های ملی در مقابل عوامل جوی ، شیمیایی و مکانیکی داشته است .

هم اکنون این شرکت که با تثبیت برترین و بهترین جایگاه در صنعت رنگ و رزین و مشتقات آن در ایران با نگرش جهانی و برون مرزی ، با دید اهداف بلند مدت و همچنین ایجاد بازار های بهتر در منطقه خاورمیانه و جهان در جهت بهبود مستمر در کلیه سطوح قدم بر می دارد سعی در افزایش کیفیت همه جانبه دارد .


در کنار استادکاران و کاربران عزیز هستیم، تا بتوانیم علاوه بر خدمت رسانی در سراسر کشور، گامی نو در این صنعت ایفا کنیم. امیدوارم همچون گذشته در کنار ما باشید.

ایجاد یک لایه محافظ پلی اورتان به عنوان یک لایه نهایی هم باعث زیبایی سطح و هم باعث مقاومت بالای سطح در برابر عوامل مخرب می گردد.

عرضه تخم‌مرغ با قیمت‌های مصوب/ تخم‌مرغ مورد نیاز کشور تامین است

فروشگاه اینترنتی ایران رنگ در طی زمانی کوتاه با حذف واسطه ها محصولات خود را با قیمتی مناسب و با سبدی کامل از برندهای معتبر و متعدد برای رفاه حال شما هموطنان عزیز فراهم آورده است.

با توجه به اینکه اطلاع رسانی صحیح امروزه یکی از مسئولیتهای خطیر این سایت می باشد از تمامی تولید کنند . . .

پوشرنگ تمام پلاستیک ممتاز مات پارس بهار بر پایه رزین های پلی وینیل استات تولید شده است. این پوشرنگ جهت کلیه سطوح ( گچی، سیمانی، بتوني، آجری، آردواز و چوبی ) داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

این حجم از تولید موجب شده تا نام پارس اشن جزو بزرگترین تولید کنندگان صنعت رنگ کشور ذکر شود.

ایران رنگ عاملیت توزیع رنگ ساختمانی، جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت یا خرید رنگ ساختمانی با کارشناسان ایران شرکت رنگ پارس اشن رنگ در تماس باشید .

فروشگاه اینترنتی دیجی رنگ نماینده رسمی پخش و فروش انواع رنگ های شرکت پارس اشن میباشد.

رئیسی: لغو تحریم‌ها باید به همراه تضمین باشد/ مذاکره با آمریکا فایده‌ای ندارد

آمریکا گزارش شکنجه‌های سازمان سیا را به بهانه خطر برای "امنیت ملی" محرمانه نگه می‌دارد

پخش رنگ ایران رنگ با بیش از چند دهه تجربه با تیمی متشکل از متخصصین جوان در زمینه پخش رنگ گام های موثری برداشته و توانسته با حذف واسطه ها محصولات خود را با نازلترین قیمت به دست مشتریان گرامی برساند. امید است خدمتگزار خوبی برای شما عزیزان باشیم.

این نوع رنگ ها در انواع فام از سفید تا مشکی هستند. رنگ های براق آلکیدی دارای مقاومت های مناسب در برابر شرایط جوی و رطوبتی بوده و از براقیت قابل توجهی برخوردار هستند .

لیست قیمت در مورد تمامی برندهای رنگ موجود هستش و فقط مربوط به یک یا چند شرکت محدود نیست و شما میتونی در مورد تمام شرکت‌‌ها از لیست قیمت با خبر بشی. شرکت‌ها و کارخونه‌های رنگ هر روزه برای ما لیست جدید ارسال میکنند و مبالغی که توسط این سایت شما دارید میبینید به روز است…

بازرگانی خدیو نماینده رنگ پار اشن

Report this wiki page